Page 67 of 68

Sonic The Hedgehog

Posted: 01 May 2021, 22:42
by GraceMellody
Naughty Kitty wrote:
01 May 2021, 05:18
I mean you could do worse Grace, Mario is fun also :)
mehhhhhh. Sonic is far more entertaining to me. I know the games are all similar, but at least the gameplay is usually radically different compared to Mario's reskins every couple of years

Sonic The Hedgehog

Posted: 01 May 2021, 22:47
by Heyitslaurenk
GraceMellody wrote:
29 Apr 2021, 17:02

If they don't announce a game this year i'm moving over to mario XD

I dont know why I am getting the feeling that it isnt true... but im getting the feeling that it isnt true- I dont believe you. nope! You just love sonic too much, not gonna happen XD

Sonic The Hedgehog

Posted: 03 May 2021, 16:43
by GraceMellody
Heyitslaurenk wrote:
01 May 2021, 22:47
GraceMellody wrote:
29 Apr 2021, 17:02

If they don't announce a game this year i'm moving over to mario XD

I dont know why I am getting the feeling that it isnt true... but im getting the feeling that it isnt true- I dont believe you. nope! You just love sonic too much, not gonna happen XD
you're... not wrong XD Oh Lauren, you know me so well!

Sonic The Hedgehog

Posted: 03 May 2021, 20:30
by Rayl
GraceMellody wrote:
03 May 2021, 16:43

you're... not wrong XD Oh Lauren, you know me so well!

Look i barely know you and even i know that :P

Sonic The Hedgehog

Posted: 04 May 2021, 06:44
by GraceMellody
Rayl wrote:
03 May 2021, 20:30
GraceMellody wrote:
03 May 2021, 16:43

you're... not wrong XD Oh Lauren, you know me so well!

Look i barely know you and even i know that :P
teehee you know the most important thing about me then! My complete adoration for sonic~

Fun fact: I named my cat Blaze

Sonic The Hedgehog

Posted: 26 May 2021, 11:18
by GraceMellody
NEWS TOMORROW AAAAAAA

Sonic The Hedgehog

Posted: 26 May 2021, 22:34
by Kai
GraceMellody wrote:
26 May 2021, 11:18
NEWS TOMORROW AAAAAAA
I'm betting on either a Colors or Adventure remake

Sonic The Hedgehog

Posted: 27 May 2021, 08:04
by GraceMellody
Kai wrote:
26 May 2021, 22:34
GraceMellody wrote:
26 May 2021, 11:18
NEWS TOMORROW AAAAAAA
I'm betting on either a Colors or Adventure remake
god I hope it’s adventures then. I don’t hate colours but it’s definitely not my fave

Sonic The Hedgehog

Posted: 27 May 2021, 17:34
by LikkleMel
It was a bit shit wasn't it :XD: I skipped through it and it just seemed a load of ad ons for other stuff. THAT TOKYO OLYMPIC ONE WTF!

Never played colours so don't know if it is good as I like the 2D Platform of the old games as I couldn't get into forces or the 3D running stuff

I do hope the new new sonic game at the end is original sonic and not green-eyed sonic :P

Sonic The Hedgehog

Posted: 27 May 2021, 17:39
by Overlord Kujo
LikkleMel wrote:
27 May 2021, 17:34
It was a bit shit wasn't it :XD: I skipped through it and it just seemed a load of ad ons for other stuff. THAT TOKYO OLYMPIC ONE WTF!

Never played colours so don't know if it is good as I like the 2D Platform of the old games as I couldn't get into forces or the 3D running stuff

I do hope the new new sonic game at the end is original sonic and not green-eyed sonic :P
The glory days
Image

Sonic The Hedgehog

Posted: 27 May 2021, 18:39
by LikkleMel
Overlord Kujo wrote:
27 May 2021, 17:39
LikkleMel wrote:
27 May 2021, 17:34
It was a bit shit wasn't it :XD: I skipped through it and it just seemed a load of ad ons for other stuff. THAT TOKYO OLYMPIC ONE WTF!

Never played colours so don't know if it is good as I like the 2D Platform of the old games as I couldn't get into forces or the 3D running stuff

I do hope the new new sonic game at the end is original sonic and not green-eyed sonic :P
The glory days
Image

Exactly! Smol boy with fat belly who runs fast!

Sonic The Hedgehog

Posted: 27 May 2021, 18:47
by Overlord Kujo
LikkleMel wrote:
27 May 2021, 18:39
Overlord Kujo wrote:
27 May 2021, 17:39
LikkleMel wrote:
27 May 2021, 17:34
It was a bit shit wasn't it :XD: I skipped through it and it just seemed a load of ad ons for other stuff. THAT TOKYO OLYMPIC ONE WTF!

Never played colours so don't know if it is good as I like the 2D Platform of the old games as I couldn't get into forces or the 3D running stuff

I do hope the new new sonic game at the end is original sonic and not green-eyed sonic :P
The glory days
Image

Exactly! Smol boy with fat belly who runs fast!
And keeps his mouth shut!
Be 90's in how you act, not talk.
Everytime I see the Sonic CD animations, or that OVA movie, I remember what Sonic could be doing :=/:

Sonic The Hedgehog

Posted: 27 May 2021, 19:21
by GraceMellody
meh.

Sonic The Hedgehog

Posted: 27 May 2021, 19:22
by GraceMellody
colors is boring
prime sounds cool but nothing new announced really
tokyo mascot is terrifying
10 second trailer for a new game is whatever, and it looks like classic sonic which is instantly a meh to me
ugly merch

the colors animated thing and symphony are vaguely interesting. otherwise. meh

Sonic The Hedgehog

Posted: 03 Jun 2021, 02:43
by Overlord Kujo
GraceMellody, not a fan of classic Sonic?