Search:

Type: Posts; User: Angelic Neko

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Re: [ROMANTIC RP] The Hotel of the Lonely Hearts (All Welcomed)

    Before she came over to him he pulls out an old time pocket watch and looks at it for a moment. As he puts it away he looks and takes the paper from the girl. He was curious and opened it up, he took...
  2. Replies
    13
    Views
    457

    Re: Hershey's BunBun Spa (Casual)

    OOC:

    Name: Katherine Kawaski
    Age: 1
    Gender: Female
    Race: Wolf
    Height: 1’ 3”
    Weight: 15 lbs.

    Appearance:
  3. Replies
    19
    Views
    560

    Re: Scarlet's Cat Cafe (Casual)

    OOC:

    Alex stands at 6’ 9” and fairly lean form. There are several scars on his chest and body from past wars he has had. In his normal human-like form he has cat-like ears instead of human ones,...
  4. Re: [ROMANTIC RP] The Hotel of the Lonely Hearts (All Welcomed)

    OOC:

    Alex stands at 6 9 and fairly lean form. There are several scars on his chest and body from past wars he has had. In his normal human-like form he has cat-like ears instead of human ones,...
  5. Replies
    45
    Views
    2,355

    Re: Tears From Heaven | OOC

    Gowi

    Would an android be an OK creation? I was gonna have his cargo ship crash land with scarce supplies. Wanted to know if thats ok?
  6. Re: Easter Member Survivor - Signup Here! [Starts 17th April]

    Meh Sign me up I guess.
  7. Re: [[RP]] Black Rose Tavern (All Welcome Free-Roma RP)

    Alex saw two new people enter, he knew he needed to use his power so he did so. Two copies of him appear; the first one approached the woman with the raven black hair. “Good evening. Can I interest...
  8. Re: 🕮 Manga Reading Club } GIGANT { 18+

    hmmm
  9. Re: [[RP]] Black Rose Tavern (All Welcome Free-Roma RP)

    He nods as he leaves her the bottle and an 11 oz blue whiskey glass, “No problem. Being alive 900 plus years I know the feeling.” He said with a smile. He notices her ears pop up and he chuckles and...
  10. Re: Anime Watching Club: Humanity has Declined

    Hmm ill take a watch
  11. Re: [[RP]] Black Rose Tavern (All Welcome Free-Roma RP)

    He smiles and chuckles a bit, “Right away Miss.” He stated as he walked over to his bottles. He looks for a while and finds a Tennessee whisky that was made in 1886. He walks over and pours her a...
  12. Re: RPN's Valentine Themed Roleplay: Speed Dating

    He smiles softly as he nods, “It’s no problem at all Kat.” He states. He walks over and puts in his order, 1 of each for both of them. He walks back over and puts one iced hot chocolate and an iced...
  13. Re: RPN's Valentine Themed Roleplay: Speed Dating

    He stood up after he softly kisses the top of her hand. He saw the shy smile and thought it was very cute.

    “Yes ma’am.” He said as he led them to a nearby table.

    He pulled out a chair for her...
  14. Re: [[RP]] Black Rose Tavern (All Welcome Free-Roma RP)

    Alex stands at 6’ 9” and fairly lean form. There are several scars on his chest and body from past wars he has had. In his normal human-like form he has cat-like ears instead of human ones, also has...
  15. Re: RPN's Valentine Themed Roleplay: Speed Dating

    When is advised of this he walks over to her and holds out his hand. "I presume you are Kat?" He asked with a smile as I bow in respect. He then waited for her to respond, he hoped that his...
  16. Re: RPN's Valentine Themed Roleplay: Speed Dating

    Alex stands at 6’ 9” and fairly lean form. There are several scars on his chest and body from past wars he has had. In his normal human-like form he has cat-like ears instead of human ones, also has...
  17. [[RP]] Black Rose Tavern (All Welcome Free-Roma RP)

    Just off the beaten path where the streets were made of cobble stone. There's a place where all came for good fun at the heart of Rynheart. Snuggled with in this historical area, between the...
  18. Replies
    177
    Views
    5,142

    Sticky: Re: 🕮 Manga Reading Club 💬

    Sure ill join.
  19. Re: RPN's Casual Hangout RP: THE INN (All is Welcome)

    Alex begins his walk towards the INN, humming to himself as he walked. His black steel toed boots press against the ground as he walked. As he walked his trench coat flapped open and back. His left...
  20. Replies
    20
    Views
    1,583

    Re: A&M Seasonal: Winter 2019

    Hmm
  21. Replies
    57
    Views
    3,303

    Re: A&M Mention List Maintenance

    Im still on the list to be mentioned yes?
  22. Replies
    57
    Views
    3,303

    Re: A more appropriate mention list for A&M

    ....
  23. Replies
    80
    Views
    4,129

    Re: [OOC] Ridiculous Roleplays

    Ill join I guess
  24. Re: Village of Miria-Where not everything is as it seems...(Casual) (Mature 18+)

    He walks along holding her in his arms, he locates her home and he makes his way inside. He uses his power to make her bed for her, then unrolls a sleeping bag to keep her warm and not wet the bed....
  25. Re: Weekly anime watching circle

    unoduetre both ^^
  26. Re: Weekly anime watching circle

    Hmm....The Ancient Magus' Bride lol
    @unoduetre
  27. Sticky: Re: What anime, manga, events, quizzes would you like to see more of in the A&M secti

    Critic corner or discussion corner to talk Manga/Anime and such weekly or biweekly.
    A lets Read/Lets watch video stream would be nice...
  28. Re: Village of Miria-Where not everything is as it seems...(Casual) (Mature 18+)

    Alex was very strong and very old, despite his looks; most creatures of the dark knew and feared him. But he hid his look the best he could, using his power to hide his cat-like features. He wore a...
  29. Sticky: Re: RoleplayNation Bar - General Chat & Get To Know

    Hmm Figured Id poke my head in here....
  30. Replies
    98
    Views
    3,990

    Re: Pick Your Prompt: Jeopardy Style!

    Well...Sounds fun lol
  31. Replies
    98
    Views
    3,990

    Re: Pick Your Prompt: Jeopardy Style!

    hehe I like this!

    Creature for 1000
    Aeri
  32. Replies
    192
    Views
    4,984

    Re: Anime titles quiz

    Ok unoduetre
  33. Replies
    192
    Views
    4,984

    Re: Anime titles quiz

    lol Yea If I had seen it before Expendable I could have answered without looking XD
  34. Replies
    10
    Views
    675

    Re: Kaiju World Interest/Sign Up

    Hmm Im interested and already have a character in mind
  35. Replies
    331
    Views
    10,164

    Re: A&M's 3 Clues Guessing Game

    After my moms bday weds ill be back.
  36. Replies
    28
    Views
    1,587

    Re: July Event: Throwback Time Machine!

    After my moms birthday weds Ill get started.
  37. Replies
    6
    Views
    417

    Re: New Manga Kickstarter from mayamada

    WOW! Id buy and read this manga! Id also add a few characters I created for it lol
  38. Re: What would you change about anime if you could?

    With Elfen Lied I would tac on more episodes :( So sad it ended
  39. Replies
    59
    Views
    2,970

    Re: My Hero Academia Season 3

    LOL :) From my understanding it gets more intense.
  40. Re: Anime Watching Club - suggestions/improvements for Summer season

    I think we should do a critic corner kinda deal...
  41. Re: If You Could Live In An Anime World Which Would You Choose?

    Lol this is an awesome conversation XD
  42. Replies
    17
    Views
    770

    Re: Yu Yu Hakusho

    Ive had to go back and watch these episodes lol. It was definitely interesting.
  43. Re: Anime Watching Club - suggestions/improvements for Summer season

    Ill have to sit down in a bit and come up with a few ideas
  44. Re: What would you change about anime if you could?

    I am actually a fan of Big twists...Not to happy with "Cheesey" or "Saw that coming" plot.
    It does irritate me when I see the ending and its so predictable!
  45. Replies
    44
    Views
    1,883

    Re: What Type Of Anime Genre Do You Watch?

    I kinda like Horror, A bit of gore. I dont mind romantic and comedies. Mainly I love Action!
  46. Replies
    48
    Views
    1,927

    Re: Have You Seen It? v2

    Never heard of it...

    Have you seen Elfen Lied? XD
  47. Replies
    85
    Views
    4,044

    Re: Darling in the FranXX

    Hmm Now I will watch this one.
  48. Replies
    85
    Views
    4,908

    Re: The Random screenshots thread

    51726
  49. Replies
    20
    Views
    1,067

    Re: Your First Anime?

    lol Sadly My first Anime Was Sailor Moon. My cousins fault XD
  50. Replies
    59
    Views
    2,970

    Re: My Hero Academia Season 3

    lol Did I say It would be good? :)
    This series is a badass!
Results 1 to 50 of 500
Page 1 of 10 1 2 3 4
Animeleague Uses Cookies!
We use cookies to store session information to remember your login information, to save your website preferences, to provide other functions such as our chat room and to analyse our web traffic. Read our Cookie Policy and Privacy Policy.
Please let us know your cookie preferences.