Search found 847 matches

by Nethack
Yesterday, 15:24
Forum: Video Gaming
Topic: Pokemon Snap - Switch
Replies: 69
Views: 1361

Pokemon Snap - Switch

Well I mean I have Celebi but have not seen any others...

aside from xernius of course.
by Nethack
Yesterday, 12:52
Forum: Crazy League
Topic: Word Association Game...
Replies: 1451
Views: 17975

Word Association Game...

cat
by Nethack
Yesterday, 12:51
Forum: Crazy League
Topic: League of Lurking
Replies: 12
Views: 44

League of Lurking

GraceMellody wrote:
Yesterday, 12:37
gotta love LoL

best thing ever
by Nethack
Yesterday, 12:51
Forum: Crazy League
Topic: Last poster wins!
Replies: 749
Views: 7983

Last poster wins!

o.o
by Nethack
Yesterday, 12:44
Forum: ClanNation Sign-ups
Topic: Ultimate Spam Clan
Replies: 41
Views: 405

Ultimate Spam Clan

lol glasses clan :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
by Nethack
Yesterday, 12:43
Forum: AL Journals
Topic: ~.:A Forsaken Souls' Playground:.~
Replies: 380
Views: 2057

~.:A Forsaken Souls' Playground:.~

Its never boring thats for sure lol
by Nethack
Yesterday, 12:42
Forum: Video Gaming
Topic: Pokemon Snap - Switch
Replies: 69
Views: 1361

Pokemon Snap - Switch

I love it. Beat the game already and am just trying to get through all of the levels. Some of them are actually REALLY REALLY hard. There also some things that happen that are PURE CHANCE. like some things you cant even trigger you just have to go with it. Yeah, I'm at the same point. I maxed the r...
by Nethack
04 May 2021, 18:43
Forum: Crazy League
Topic: League of Lurking
Replies: 12
Views: 44

League of Lurking

luuuuurk
by Nethack
04 May 2021, 18:43
Forum: Video Gaming
Topic: Pokemon Snap - Switch
Replies: 69
Views: 1361

Pokemon Snap - Switch

I love it. Beat the game already and am just trying to get through all of the levels. Some of them are actually REALLY REALLY hard. There also some things that happen that are PURE CHANCE. like some things you cant even trigger you just have to go with it.
by Nethack
04 May 2021, 18:38
Forum: AL Journals
Topic: ~.:A Forsaken Souls' Playground:.~
Replies: 380
Views: 2057

~.:A Forsaken Souls' Playground:.~

nothing really notable has been going on lately. Just working a lot and trying to get everything back on track. My prius is finally out of the damn shop. Idk why it took them so long to fix the damn AC. Got the new Pokemon Snap and have been hyper focusing on that. Beat the game but am frustrated ab...
by Nethack
04 May 2021, 15:32
Forum: ClanNation Sign-ups
Topic: Ultimate Spam Clan
Replies: 41
Views: 405

Ultimate Spam Clan

lol
by Nethack
04 May 2021, 15:29
Forum: Crazy League
Topic: League of Lurking
Replies: 12
Views: 44

League of Lurking

well they need to do something so that I can get rid of them lol
by Nethack
04 May 2021, 15:28
Forum: AL Journals
Topic: ~.:A Forsaken Souls' Playground:.~
Replies: 380
Views: 2057

~.:A Forsaken Souls' Playground:.~

what kinda job =] I work at Medieval Times. I work in our ticketing department which is basically customer service. We are only open like weekends and its late into the evening and its been kicking my ass because Ive also been helping two other departments. The bar and event staff (security). The B...
by Nethack
01 May 2021, 14:04
Forum: AL Journals
Topic: ~.:A Forsaken Souls' Playground:.~
Replies: 380
Views: 2057

~.:A Forsaken Souls' Playground:.~

im doing good how are you doing =] Im alright, a bit tired. Im still not used to my old work schedule so im trying to get back into the swing of it. hi hi how r u doing and do u like hugs meh lol also, I am personally not a hugging person. It doesnt mean that I dont like the people who are offering...